• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний А4, код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»

9 725.00 UAH без ПДВ
Номер: d6e58deb2288449d925effd7ffacbe84
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-07-013681-a-b1
Замовник: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ІЛЛІНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ДАНИЛЮК КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Папір А4/80 ZOOM: 162.50000 UAH без ПДВ
Папір А4/80 CRISTAL: 165.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 19
Дата підписання: 07.11.2023 15:00
Період дії договору: 07.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 9 725.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4/80 ZOOM
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 пачок
Період постачання 07.11.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 22700, Україна, Вінницька область, місто Іллінці, Соборна, 19 На карті
Папір А4/80 CRISTAL
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 55 пачок
Період постачання 07.11.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 22700, Україна, Вінницька область, місто Іллінці, Соборна, 19 На карті