• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у Ліцеї №7 Івано-Франківської міської ради

145 552.00 UAH без ПДВ
Номер: 2a6a16aa5bc94e2cbb86e8c99e218263
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-07-006471-a-c1
Замовник: ЛІЦЕЙ № 7 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: КУЗІВ СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 75/11
Дата підписання: 07.11.2023 11:56
Період дії договору: 07.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 145 552.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 145 552.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій у Ліцеї №7 Івано-Франківської міської ради
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 4642 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, М.Грушевського, 16 На карті

Внесені зміни

    Номер: e0e6cf70dbbe41588a975665fdf9628a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились зменшити суму договору відповідно до кошторисних призначень.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 07.11.2023 13:14
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s