-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Здійснення технічного нагляду при будівництві об'єкта (Код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
20 557 936.20
UAH з ПДВ
Номер:
78e45789f51f422cbcf183b128fdfbf8
Ідентифікатор договору:
UA-2023-11-07-004159-a-a1
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
25829550
-
Контактна особа:
Носуленко Ганна Павлівна 380956832837 prochytanska@gmail.com
-
Адреса:
65031, Україна, Одеська область, Одеса, вул. М. Грушевського, 49
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Консорціум "ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44375238
-
Адреса:
65009, Україна, Одеська область, Одеса, пров.Світлий, 3
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору:
3ПС/23/ТН
Дата підписання:
31.10.2023 00:00
Період дії договору:
31.10.2023 00:00 - 31.12.2026 00:00
Сума договору:
20 557 936.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 426 322.70 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Здійснення технічного нагляду при будівництві об'єкта (Код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Кількість
1 робота
Період постачання
31.10.2023 - 31.12.2026
Місце постачання
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
7c9908200c89422694d1dc913edfdb5f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку зі збільшенням обсягів робіт після отримання позитивного експертного звіту та затвердження проектної документації на будівництво Об’єкта, з урахуванням виведеного коефіцієнту співвідношення, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), відповідно до пунктів 2.3 та 2.4. розділу «Ціна робіт за Договором» Договору, Сторони дійшли згоди збільшити вартість робіт на 16 955 339,00 грн та у зв’язку з цим викласти пункт 2.1. розділу «Ціна робіт за Договором» у наступній редакції:
«2.1. Ціна Робіт за цим Договором становить 20 655 339,00 грн (Двадцять мільйонів шістсот п'ятдесят п'ять тисяч триста тридцять дев'ять грн 00 коп.), у т.ч. ПДВ – 3 442 556,50 грн. ПДВ додається та включається до ціни Робіт у разі, якщо Виконавець є платником ПДВ станом на дату підписання Актів приймання виконаних Робіт.»
2. Протокол узгодження договірної ціни (Додаток 2), Календарний план (Додаток 3) та план фінансування (Додаток 4) викласти у новій редакції, що додається.
3. Відповідно до пункту 10.2. розділу 10.«Строк дії договору», Сторони домовились пункт 1.3. розділу «Предмет договору» та пункт 10.1. розділу 10. «Строк дії договору», викласти у наступній редакції:
«1.3. Строк виконання Робіт: роботи виконуються з дати підписання Договору до «30» червня 2025 року.
10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його підписання і діє до «30» червня 2025 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань за цим Договором.»
Номер додаткової угоди:
5
Дата внесення змін до договору:
10.05.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
74c3d9efe78b403c90ec8e50a08a87f6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до пункту 10.2. розділу 10.«Строк дії договору», Сторони домовились пункт 1.3. розділу 1. «Предмет договору» та пункт 10.1. розділу 10. «Строк дії договору», викласти у наступній редакції:
«1.3. Строк виконання Робіт: роботи виконуються з дати підписання Договору до «31» грудня 2026 року.
10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його підписання і діє до «31» грудня 2026 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань за цим Договором.».
Номер додаткової угоди:
13
Дата внесення змін до договору:
01.05.2025 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
f3e4589ca4f54554a32a08bdbdb1f605
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
2. У зв’язку зі зменшенням обсягів робіт, відповідно до пунктів 2.3 та 2.4. розділу 2. «Ціна робіт за Договором», Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 97 402,80 грн та у зв’язку з цим викласти пункт 2.1. розділу 2. «Ціна робіт за Договором» у наступній редакції:
«2.1. Ціна Робіт за цим Договором становить 20 557 936,20 грн (Двадцять мільйонів п’ятсот п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот тридцять шість грн 20 коп.), у т.ч. ПДВ – 3 426 322,70 грн. ПДВ додається та включається до ціни Робіт у разі, якщо Виконавець є платником ПДВ станом на дату підписання Актів приймання виконаних Робіт.».
Номер додаткової угоди:
15
Дата внесення змін до договору:
20.10.2025 00:00
Статус:
Опубліковано