• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду при будівництві об'єкта (Код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

14 545 043.59 UAH з ПДВ
Номер: 453c1a74d6cf4665aa02867042f6f905
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-07-003945-a-c1
Замовник: Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
Постачальник: ТОВ "Технаглядбуд"
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору: 1ПС/23/ТН
Дата підписання: 31.10.2023 00:00
Період дії договору: 31.10.2023 00:00 - 31.12.2026 00:00
Сума договору: 14 545 043.59 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 424 173.93 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Здійснення технічного нагляду при будівництві об'єкта (Код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 робота
Період постачання 31.10.2023 - 31.12.2026
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 217fc10f845e4635af0077d707ef5426
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку зі збільшенням обсягів робіт після отримання позитивного експертного звіту та затвердження проектної документації на будівництво Об’єкта, з урахуванням виведеного коефіцієнту співвідношення, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), відповідно до пунктів 2.3 та 2.4. розділу «Ціна робіт за Договором» Договору, Сторони дійшли згоди збільшити вартість робіт на 11 726 271,46 грн та у зв’язку з цим викласти пункт 2.1. розділу «Ціна робіт за Договором» у наступній редакції: «2.1. Ціна Робіт за цим Договором становить 14 545 043,59 грн (Чотирнадцять мільйонів п'ятсот сорок п'ять тисяч сорок три грн 59 коп.), у т.ч. ПДВ - 2 424 173,93 грн. ПДВ додається та включається до ціни Робіт у разі, якщо Виконавець є платником ПДВ станом на дату підписання Актів приймання виконаних Робіт.» 2. Протокол узгодження договірної ціни (Додаток 2), Календарний план (Додаток 3) та план фінансування (Додаток 4) викласти у новій редакції, що додається. 3. Відповідно до пункту 10.2. розділу 10. «Строк дії договору», Сторони домовились пункт 1.3. розділу «Предмет договору» та пункт 10.1. розділу 10. «Строк дії договору», викласти у наступній редакції: «1.3. Строк виконання Робіт: роботи виконуються з дати підписання Договору до «31» травня 2025 року. 10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його підписання і діє до «31» травня 2025 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань за цим Договором.»
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 10.05.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
p7s
sign.p7s
    Номер: 0fe7d8edd3944991b7922a88a5fcf883
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до пункту 10.2. розділу 10.«Строк дії договору», Сторони домовились пункт 1.3. розділу «Предмет договору» та пункт 10.1. розділу 10. «Строк дії договору», викласти у наступній редакції: «1.3. Строк виконання Робіт: роботи виконуються з дати підписання Договору до «31» грудня 2026 року. 10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його підписання і діє до «31» грудня 2026 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань за цим Договором.». 2. Календарний план (додаток 3) та план фінансування (додаток 4) викласти у новій редакції, що додається.
    Номер додаткової угоди: 13
    Дата внесення змін до договору: 14.05.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
p7s
sign.p7s