• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

6 476.64 UAH з ПДВ
Номер: 469e49a23f6f4daa9fdbd94ab89c3197
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-03-010796-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ТА ПІДТРИМКИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: к/03/11/23
Дата підписання: 03.11.2023 15:02
Період дії договору: 03.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 6 476.64 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 079.44 UAH)
Оплачено: 6 476.64 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 079.44 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 512 штуки
Період постачання 03.11.2023 - 10.11.2023
Місце постачання 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Набережна Перемоги буд.26 На карті