• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари

Закупівля здійснюється відповідно до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", пункту 11- Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

22 678.00 UAH без ПДВ
Номер: fae1a7a5d3e44c7ca07e2550c6633119
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-03-010501-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "3-я міська поліклініка м.Львова"
Постачальник: СПД ФО Арендар Н.А.
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Файли А4: 80.00000 UAH без ПДВ
Швидкозшивач проз.: 7.00000 UAH без ПДВ
Швидкозшивач пласт. А4: 33.00000 UAH без ПДВ
Папір А4: 150.00000 UAH без ПДВ
Папка на зав'язках: 10.00000 UAH без ПДВ
Ручка кулькова: 7.00000 UAH без ПДВ
Ручка масляна: 12.00000 UAH без ПДВ
Сегрегатор: 75.00000 UAH без ПДВ
Степлер-антистеплер: 18.00000 UAH без ПДВ
Опис: Закупівля здійснюється відповідно до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", пункту 11- Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Номер договору: 146
Дата підписання: 03.11.2023 13:00
Період дії договору: 03.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 22 678.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Файли А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 79052, Україна, Львівська область, Львів, Повітряна 99 На карті
Швидкозшивач проз.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 79052, Україна, Львівська область, Львів, Повітряна 99 На карті
Швидкозшивач пласт. А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 79052, Україна, Львівська область, Львів, Повітряна 99 На карті
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачок
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 79052, Україна, Львівська область, Львів, Повітряна 99 На карті
Папка на зав'язках
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 79052, Україна, Львівська область, Львів, Повітряна 99 На карті
Ручка кулькова
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 79052, Україна, Львівська область, Львів, Повітряна 99 На карті
Ручка масляна
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 24 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 79052, Україна, Львівська область, Львів, Повітряна 99 На карті
Сегрегатор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 79052, Україна, Львівська область, Львів, Повітряна 99 На карті
Степлер-антистеплер
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 79052, Україна, Львівська область, Львів, Повітряна 99 На карті