-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Меблі для харчоблоку у ЗДО №2 Львівської міської ради та ЗДО №8 Львівської міської ради
83 522.60
UAH без ПДВ
Номер:
d4d87c163123417c9d8ab641404a0ead
Ідентифікатор договору:
UA-2023-11-02-008028-a-c1
Замовник:
Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41321682
-
Контактна особа:
Гнат Ірина Володимирівна 380674215922 shzosvitalviv@gmail.com
-
Адреса:
79022, Україна, Львівська область, Львів, вул.Виговського І., будинок 34
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Труш Юрій Мирославович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2925614293
-
Контактна особа:
Труш Юрій Мирославович +380676767797 u19510@gmail.com
-
Адреса:
80070, Україна, Львівська область, Сокальський район, с. Хлівчани, вул. Зелена, 125
Класифікатор ДК 021:2015:
39140000-5 Меблі для домуАналіз за цим CPV
Номер договору:
130с/23
Дата підписання:
31.10.2023 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 00:00
Сума договору:
83 522.60 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору:
Під час оприлюднення в електронній системі закупівель уповноваженою особою через авторизований електронний майданчик інформації у річному плані закупівель UA-P-2023-11-02-004023-b (номер рядка плану закупівлі) та в оголошенні про проведення закупівлі: UA-2023-11-02-008028-a (ідентифікатор закупівлі) за предметом: Меблі для харчоблоку у ЗДО №2 Львівської міської ради та ЗДО №8 Львівської міської ради , допущено технічну (механічну) помилку, а саме:
- у полі «Оберіть класифікатори ДК 021:2015 (CPV) :» помилково вказано «39140000-5: Меблі для дому» замість потрібного «39220000-0 – Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування».
Внести зміни в оголошення про проведення закупівлі після оголошення закупівлі технічно неможливо.
Відповідно до пункту 6 та пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII (далі — Закон) наказом Мінекономрозвитку від 11 червня 2020 р. № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі Електронної системи.
Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в Електронній системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в Електронній системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в Електронній системі в інтерактивному режимі реального часу (п. 10 Порядку).
Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником під час заповнення в Електронній системі інформації та документів у сфері публічних закупівель. З огляду на зазначене та зміст статті 11 Закону після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення таких помилок шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується уповноваженою особою.
ВИРІШИВ:
1. Визнати технічною (механічною) помилкою інформацію щодо коду ДК 021:2015 (CPV), допущену під час здійснення закупівлі за предметом: Меблі для харчоблоку у ЗДО №2 Львівської міської ради та ЗДО №8 Львівської міської ради (UA-2023-11-02-008028-a). У зв’язку з цим вжити наступних заходів розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу новий звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Договір №130с/23 від 31.10.2023 року вважати помилково розміщеним.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стелаж на 3 полиці 1800*500*1700, Техно 2 у ЗДО №2 Львівської міської ради
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Сушка трьохрівнева для тарілок і стаканів 1000*300*800 у ЗДО №2 Львівської міської ради
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Ванна мийна ВМ-2 1200*600*820 техно 2 у ЗДО №2 Львівської міської ради
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Сушка однорівнева на тарілки 1,2м*0,3м*0,35м у ЗДО №8 Львівської міської ради
Кількість
7 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Сушка дворівнева на тарілки та стакани 1,2м*0,3м*0,35м у ЗДО №8 Львівської міської ради
Кількість
7 штуки
Період постачання
до 31.12.2023