-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Капітальний ремонт ортопедичної операційної в будівлі КНП "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6
530 904.84
UAH з ПДВ
Номер:
a737c1fca5d04b8eb0347781b47fcc93
Ідентифікатор договору:
UA-2023-11-02-005558-a-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02774119
-
Контактна особа:
Ігнатенко Тетяна Іванівна +380631419049 dzo.prozorro22@gmail.com
-
Адреса:
12430, Україна, Житомирська область, Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "КОМФОРТ -БУД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40223320
-
Контактна особа:
Балакішієв Станіслав 0412552726
-
Адреса:
10019, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Комерційна будинок 4 Офіс 219
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
173
Дата підписання:
31.10.2023 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 23:59
Сума договору:
530 904.84 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 88 484.14 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт ортопедичної операційної в будівлі КНП "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6
Кількість
1
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
fff0105fda174b3bb5c93d8369af30a6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди про внесення змін до п. 1.2. розділу 1. «Предмет договору» Договору та викласти п.1.2. Договору в новій редакції: «1.2. Термін виконання робіт – до 29.02.2024 р.» 2. Сторони дійшли згоди про внесення змін до п. 10.1. розділу 10.1. «Строк дії договору» Договору та викласти п. 10.1. Договору в новій редакції: «10.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками )якщо Сторони використовують у свої діяльності печатку) і діє до 29.02.2024 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором «» 3. Сторони дійшли згоди про внесення зміни до розділу 12. «Додатки до договору» та викласти додатку до договору: Календарний графік виконання робіт (Додаток 2) та План фінансування робіт (додаток 3) в новій редакції.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
d6e8703c3c8547f5a83e4f22be43ce9c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв'язку з уточненням фактично виконаних об'ємів робіт Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 41300,76 грн. (Сорок одна тисяча триста гривень 76 копійок) в тому числі ПДВ 6883,46 грн. (Шість тисяч вісімдесят три гривні 46 копійок) та викласти підпункт 2.1. пкункту 2. "ЦІНА ДОГОВОРУ" в новій редакції наступного змісту: "2.1. Ціна Договору становить 530904,84 грн. (П'ятсот тридцять тисяч дев'ятсот чотири гривені 84 копійки), у тому числі ПДВ 88484,14 грн. Договірна ціна є невід'ємною частиною Договору (Додаток 1)"
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
29.02.2024 00:00
Статус:
Опубліковано