-
Переговорна процедура
-
КЕП
«Реконструкція системи киснепостачання з встановленням кисневої станції КНП «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61 А. Коригування»
562 400.28
UAH з ПДВ
Номер:
352c5b36b2a145069ca00ad45725e511
Ідентифікатор договору:
UA-2023-10-31-008861-a-b1
Замовник:
Управління капітального будівництва Одеської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04056902
-
Контактна особа:
Висоцький Юрій Анатолійович 380487407280 zakupki.uks@gmail.com
-
Адреса:
65091, Україна, Одеська область, Одеса, Комітетська, 10-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ СІТІС ГЛАВ СТРОЙ
×
-
Код ЄДРПОУ:
41707864
-
Контактна особа:
Чіндін І.Л. +380963348155 citicglavstroy@ukr.net
-
Адреса:
65014, Україна, Одеська область, Одеса, місто Одеса,вулиця Олеші Юрія,будинок 6
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
48-23/П
Дата підписання:
14.11.2023 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2024 00:00
Сума договору:
562 400.28 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 93 733.38 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Реконструкція системи киснепостачання з встановленням кисневої станції КНП «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61 А. Коригування»
Кількість
1 лот
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
fce6e7e2ab7f430da3f9c798ae396702
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
21.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано