-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Citroen у м. Суми
2 316 600.00
UAH з ПДВ
Номер:
b32b7b6cb5f4434fbdadc97fb860749f
Ідентифікатор договору:
UA-2023-10-16-007017-a-b1
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
21560045
-
Контактна особа:
Турчина Вікторія Анатоліївна 380500508234 turchyna-va@ukrposhta.ua http://ukrposhta.ua
-
Адреса:
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОАЛЬЯНС СУМИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38724675
-
Адреса:
Україна
Класифікатор ДК 021:2015:
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору:
141123-05Е
Дата підписання:
16.11.2023 00:00
Період дії договору:
16.11.2023 00:00 - 31.03.2025 00:00
Сума договору:
2 316 600.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 386 100.00 UAH)
Оплачено:
796 499.38 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 132 749.90 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Citroen у м. Суми
Кількість
1500 людино-година
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Україна, Сумська область, Суми, Місце надання Послуг – місце знаходження (адреса) станції технічного обслуговування Виконавця та/або субпідрядника у м. Суми.
На карті
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
7bb93cc843334830b9cfa54aef4aeb17
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, керуючись пунктами 11.8. та 12.7 Договору та підпунктом 8 пункту 19 Особливостей здійснення
публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників», передбачених Законом України “Про публічні
закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення
або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, дійшли взаємної
згоди змінити (продовжити) строк дії Договору із збільшенням обсягу Послуг до 20 відсотків від суми Договору,
та викласти:
пункт 5.1. Договору в такій редакції:
«5.1. Ціна цього Договору становить 2 316 600,00 грн. (два мільйони триста шістнадцять тисяч шістсот гривень
00 коп.), у т.ч. ПДВ 20 % – 386 100,00 грн. (триста вісімдесят шість тисяч сто гривень 00 коп.);
абзац перший пункту 11.1. Договору в такій редакції:
«11.1. Договір набирає чинності з дня його підписання/підписання шляхом накладання електронних підписів,
використання яких передбачено Договором (у залежності від форми складання Договору: паперовій чи у формі
електронного документу відповідно) уповноваженими представниками Сторін та діє до 31 березня 2025 року
включно. Припинення дії Договору чи його розірвання не звільняє будь-яку із Сторін від обов’язку виконати свої
зобов’язання за Договором, які виникли до такого припинення (розірвання) на підставі належно виконаного
іншою Стороною свого зобов’язання за Договором.».;
Додаток № 2 до Договору «Відомості щодо вартості Послуг» в новій редакції, що додається (Додаток № 1 до
Угоди).
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
17.12.2024 00:00
Статус:
Опубліковано