• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Капітальний ремонт в частині заміни віконних та дверних блоків лікувального корпусу блок Б з підвалом Комунального некомерційного підприємства "Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради" за адресою: Черкаська область, м. Сміла, вул. Павлова, 46

Договір підряду по капітальному ремонту в частині заміни віконних та дверних блоків лікувального корусу блок Б з підвалом Комунального некомерційного підприємства "Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради" за адресою: Черкаська область, м. Сміла, вул. Павлова, 46. Закупівля здійснюється у відповідності до підпункту 4 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.

1 389 461.52 UAH з ПДВ
Номер: 676d7816251c404eae1c8a7ce542c4e8
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-31-001882-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІРІТМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботиАналіз за цим CPV
Опис: Договір підряду по капітальному ремонту в частині заміни віконних та дверних блоків лікувального корусу блок Б з підвалом Комунального некомерційного підприємства "Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради" за адресою: Черкаська область, м. Сміла, вул. Павлова, 46. Закупівля здійснюється у відповідності до підпункту 4 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Номер договору: 3132-1
Дата підписання: 20.10.2023 15:00
Період дії договору: 20.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 1 389 461.52 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 231 576.92 UAH)
Оплачено: 1 389 461.52 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 231 576.92 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт в частині заміни віконних та дверних блоків лікувального корпусу блок Б з підвалом Комунального некомерційного підприємства "Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради" за адресою: Черкаська область, м. Сміла, вул. Павлова, 46
Код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 20708, Україна, Черкаська область, Сміла, вулиця Павлова, будинок 46 На карті

Внесені зміни

    Номер: e86d1334c6804e9e875e88f1d80ae3a9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На підставі підпункту 1 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони дійшли до згоди змінити умови Договору підряду по капітальному ремонту №3132-1 від 20 жовтня 2023 року, а саме: 1. Зменшити загальну договірну ціну на 11711,48 грн та п. 3.1. договору викласти в такій редакції: “Загальна Договірна ціна, тобто вартість робіт за цим Договором є твердою та на дату підписання складає 1 389 461,52 грн (один мільйон триста вісімдесят дев”ять тисяч чотириста шістдесят одна гривня 52 копійки), з ПДВ 231 576,92 грн (двісті тридцять одна тисяча п”ятсот сімдесят шість гривень 92 копійки). 2. Протокол погодження договірної ціни (Додаток №1 до договору підряду по капітальному ремонту №3132-1 від 20 жовтня 2023 року) викласти в новій редакції, що додається. 3. Всі інші умови договору залишити без змін. 4. Дану угоду укладено в двох примірниках, по одному для кожної Сторін, що мають однакову юридичну силу.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2023 15:00
    Статус:
    Опубліковано