• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

41 340.00 UAH з ПДВ
Номер: a41028112f8b46e5a9837d73d6b73b5e
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-30-006990-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 2" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.Т.В.ЛТД"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 97
Дата підписання: 30.10.2023 13:00
Період дії договору: 30.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 41 340.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 890.00 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір Maestro Standart +А4+40мкр/500 арк
Код ДК 021:2015: 30199110-4 Копіювальний папір
Кількість 220 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 40022, Україна, Сумська область, Суми, Привокзальна, 3-а На карті
Файл карманець прозорий А4+40мкр
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 220 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 40022, Україна, Сумська область, Суми, Привокзальна, 3-а На карті