-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги - 1 роботи (Послуги на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельно- монтажних робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт опорядження приміщень Дитячого та травматологічного відділення будівлі головного корпусу № 1 КНП "Роменська центральна районна лікарня" Роменської міської ради за адресою: Сумська область, місто Ромни, бульвар Європейський, 24")
11 789.52
UAH без ПДВ
Номер:
131c37b0242a476fa3ae95bb694e3d38
Ідентифікатор договору:
UA-2023-10-30-001701-a-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01981477
-
Контактна особа:
Захарченко Людмила Михайлівна 380978834039 romny_srl.Zakypka@email.ua
-
Адреса:
42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Європейський, будинок 24
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Ковган В.А.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2003818871
-
Контактна особа:
Ковган Василь Андрійович +3809826773 kovgan54@mail.com
-
Адреса:
42046, Україна, Сумська область, Роменський р-н , с. Миколаївка, вул. Перемоги, 2
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
№ 34/1015
Дата підписання:
27.10.2023 00:00
Період дії договору:
27.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
11 789.52 UAH без ПДВ
Оплачено:
11 789.52 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельно- монтажних робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт опорядження приміщень Дитячого та травматологічного відділення будівлі головного корпусу № 1 КНП "Роменська центральна районна лікарня" Роменської міської ради за адресою: Сумська область, місто Ромни, бульвар Європейський, 24"
Кількість
1 роботи
Період постачання
27.10.2023 - 31.12.2023
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
893bb0b1d55d4458b37a93def4f93195
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. На підставі п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з закінченням фінансового року та зменшенням потреби, Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 2227,98 грн (Дві тисячі двісті двадцять сім гривень 98 копійок), а також викласти п. 3.1. Договору в новій редакції:
«3.1. Орієнтовна вартість виконання технічного нагляду встановлюється у відповідності до договірної ціни підрядника і складає 11789,52 грн. (Одинадцять тисяч сімсот вісімдесят дев’ять грн. 52 коп.), без ПДВ.».
2. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до закінчення строку дії Договору.
3. Всі інші умови Договору, не змінені даною Додатковою угодою та залишаються чинними в редакції, погодженій Сторонами раніше.
4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору і складена українською мовою в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу: по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер додаткової угоди:
Додаткова угода № 1
Дата внесення змін до договору:
28.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано