• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги - 1 роботи (Послуги на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельно- монтажних робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт опорядження приміщень Дитячого та травматологічного відділення будівлі головного корпусу № 1 КНП "Роменська центральна районна лікарня" Роменської міської ради за адресою: Сумська область, місто Ромни, бульвар Європейський, 24")

11 789.52 UAH без ПДВ
Номер: 131c37b0242a476fa3ae95bb694e3d38
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-30-001701-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Постачальник: ФОП Ковган В.А.
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: № 34/1015
Дата підписання: 27.10.2023 00:00
Період дії договору: 27.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 11 789.52 UAH без ПДВ
Оплачено: 11 789.52 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельно- монтажних робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт опорядження приміщень Дитячого та травматологічного відділення будівлі головного корпусу № 1 КНП "Роменська центральна районна лікарня" Роменської міської ради за адресою: Сумська область, місто Ромни, бульвар Європейський, 24"
Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Кількість 1 роботи
Період постачання 27.10.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Європейський, будинок 24 На карті

Внесені зміни

    Номер: 893bb0b1d55d4458b37a93def4f93195
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. На підставі п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з закінченням фінансового року та зменшенням потреби, Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 2227,98 грн (Дві тисячі двісті двадцять сім гривень 98 копійок), а також викласти п. 3.1. Договору в новій редакції: «3.1. Орієнтовна вартість виконання технічного нагляду встановлюється у відповідності до договірної ціни підрядника і складає 11789,52 грн. (Одинадцять тисяч сімсот вісімдесят дев’ять грн. 52 коп.), без ПДВ.». 2. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до закінчення строку дії Договору. 3. Всі інші умови Договору, не змінені даною Додатковою угодою та залишаються чинними в редакції, погодженій Сторонами раніше. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору і складена українською мовою в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу: по одному примірнику для кожної із Сторін.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод. уг. 1.pdf
p7s
sign.p7s