• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Папір офісний формату А-4

5 418 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 0f4ef7137b984aa79e8bb68891270433
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-09-012974-a-c1
Замовник: Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТТОРГ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: П/35000
Дата підписання: 06.11.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 5 418 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 903 000.00 UAH)
Оплачено: 5 418 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 903 000.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний формату А-4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 35000
Період постачання до 20.12.2023
Місце постачання 00000, Україна, Дніпропетровська область, згідно Додатку 2, до Договору На карті

Внесені зміни

    Номер: 758cdc1ece1441daa846d26b744e8835
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку виконання зобовёязань щодо передачы товару по 20 грудня 2023 року.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.11.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до догов П 35000.pdf