-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Дизельне паливо (Євро 5), налив, 1, ЗИМОВЕ
2 988 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
729c5787629f407b8a75ebee2acb6290
Ідентифікатор договору:
UA-2023-10-20-006483-a-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
×
-
Код ЄДРПОУ:
05465258
-
Контактна особа:
Лозна Тетяна Павлівна 380444682106 cheu@ukr.net
-
Адреса:
04073, Україна, Київська область, Київ, провулок Куренівський,15-А. м. Київ
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
×
-
Код ЄДРПОУ:
44355507
-
Контактна особа:
ТОВ "ОІЛ КАРТ СЕРВІС" +380674340753 oilcart@ukr.net
-
Адреса:
Україна
Класифікатор ДК 021:2015:
09130000-9 Нафта і дистилятиАналіз за цим CPV
Номер договору:
301023/1
Дата підписання:
30.10.2023 00:00
Період дії договору:
30.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
2 988 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 498 000.00 UAH)
Оплачено:
2 983 020.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 497 170.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Дизельне паливо (Євро 5), налив, 1л
Кількість
60000 літр
Період постачання
до 20.12.2023
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b793163d6df44c4e809eafcc6ce89dfd
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
3.1 «Ціна Договору складається з загальної вартості Товару, визначеній в Специфікації до цього Договору, та становить 2 988 000,00 грн. (два мільйони дев’ятсот вісімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 498 000,00 грн. (чотириста дев’яносто вісім тисяч гривень 00 копійок), з якої сплачується:
- за кошти місцевого бюджету з рахунків відкритих в УДКСУ Оболонського району м. Києва (КПКВ1917442) – 00,00 грн. (00 гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 00,00 грн. (00 гривень 00 копійок).
- за рахунок коштів підприємства - 2 988 000,00 грн. (два мільйони дев’ятсот вісімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 498 000,00 грн. (чотириста дев’яносто вісім тисяч гривень 00 копійок)».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.10.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
9a31bd191cb848df9ab0cbbd756b58cb
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
3.1 «Ціна Договору складається з загальної вартості Товару, визначеній в Специфікації до цього Договору, та становить 2 988 000,00 грн. (два мільйони дев’ятсот вісімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 498 000,00 грн. (чотириста дев’яносто вісім тисяч гривень 00 копійок), з якої сплачується:
- за кошти місцевого бюджету з рахунків відкритих в УДКСУ Оболонського району м. Києва (КПКВ1917442) – 498 000,00 грн. (чотириста дев’яносто вісім тисяч гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 83 000,00 грн. (вісімдесят три тисячі гривень 00 копійок).
- за рахунок коштів підприємства - 2 490 000,00 грн. (два мільйони чотириста дев’яносто тисяч 00 копійок)».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
13.11.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5d072242a67948c6b53264b1ffe9bcae
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
3.1 «Ціна Договору складається з загальної вартості Товару, визначеній в Специфікації до цього Договору, та становить 2 988 000,00 грн (два мільйони дев’ятсот вісімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 498 000,00 грн (чотириста дев’яносто вісім тисяч гривень 00 копійок), з якої сплачується:
- за кошти місцевого бюджету з рахунків відкритих в УДКСУ Оболонського району м. Києва (КПКВ1917442) – 2 988 000,00 грн (два мільйони дев’ятсот вісімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок) у т. ч. ПДВ – 498 000,00 грн (чотириста дев’яносто вісім тисяч гривень 00 копійок).
- за рахунок коштів підприємства – 00,00 грн. (00 гривень 00 копійок) у т. ч ПДВ – 00,00 грн (00 гривень 00 копійок)».
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
29.11.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
bb2f9b4729a34f82b1e7e3db004fc84a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони погодили внести зміни до п. 3.1. Договору надання послуг від 30.10.2023 № 301023/1 (далі – Договір) та викласти його в наступній редакції:
«3.1. Ціна Договору складається з загальної вартості Товару, визначеній в Специфікації до цього Договору, та становить 2 988 000,00 грн (два мільйони дев’ятсот вісімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 498 000,00 грн (чотириста дев’яносто вісім тисяч гривень 00 копійок), з якої сплачується:
- за кошти місцевого бюджету з рахунків відкритих в УДКСУ Оболонського району м. Києва (загальний фонд КПКВ 1917442) – 2 983 020,00 грн (два мільйони дев’ятсот вісімдесят три тисячі двадцять гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 497 170,00 грн (чотириста дев’яносто сім тисяч сто сімдесят гривень 00 копійок);
- за рахунок коштів підприємства – 4 980,00 грн (чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 830,00 грн (вісімсот тридцять гривень 00 копійок).».
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
18.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано