• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Перезарядка картриджа, Заміна магнітного вала, Заміна фотобарабана)

1 675.00 UAH без ПДВ
Номер: 7ccc4b364eee4a0d890a1c36223e84d1
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-25-003415-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВАНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП ВАРИНСЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 213
Дата підписання: 25.10.2023 08:00
Період дії договору: 25.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 1 675.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Перезарядка картриджа
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 5 штуки
Період постачання 25.10.2023 - 27.10.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Заміна магнітного вала
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 штуки
Період постачання 25.10.2023 - 27.10.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Заміна фотобарабана
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 4 штуки
Період постачання 25.10.2023 - 27.10.2023
Місце постачання Відповідно до документації