-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4 80 г/м 500арк (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя))
28 275.00
UAH без ПДВ
Номер:
b257520334c549d29c5a72df18589693
Ідентифікатор договору:
UA-2023-10-24-004142-a-b1
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІ МАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
41851276
-
Контактна особа:
Пилип Ігольник +380680564321 setifree@outlook.com
-
Адреса:
63525, Україна, Харківська область, селище міського типу Малинівка, ВУЛИЦЯ СОЇЧА, будинок 5, корпус А
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТРЕТЯК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2845115567
-
Контактна особа:
0996400098
-
Адреса:
61105, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ НЬЮТОНА будинок 10 квартира 76
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
ТР-200
Дата підписання:
24.10.2023 11:04
Період дії договору:
24.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
28 275.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4 80 г/м 500арк (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя))
Кількість
145 штуки
Період постачання
до 31.12.2023