• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (канцелярське приладдя, Дніпропетровська область)

Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Постачальника на Товар та отримання Покупцем рахунку-фактури. Розрахунки за поставлений товар здійснюються Державною казначейською службою України відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, тому строк оплати за поставлений Постачальником Товар може бути продовжений з ініціативи Покупця.

8 518.40 UAH з ПДВ
Номер: 03ccb2e8339948c6a01191ac29480f58
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-13-010678-a-a1
Замовник: Державна установа "Центр пробації"
Постачальник: ФОП "ЄГОРОВ ЄВГЕН ЄВГЕНОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Канцелярські товари і витратні матеріали: 133.10000 UAH з ПДВ
Опис: Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Постачальника на Товар та отримання Покупцем рахунку-фактури. Розрахунки за поставлений товар здійснюються Державною казначейською службою України відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, тому строк оплати за поставлений Постачальником Товар може бути продовжений з ініціативи Покупця.
Номер договору: 13т
Дата підписання: 30.10.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 8 518.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Оплачено: 8 518.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари і витратні матеріали
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 64 пачок
Період постачання до 20.11.2023
Місце постачання 52900, Україна, Дніпропетровська область, смт. Межова, вул. Грушевського, б. 4 На карті

Внесені зміни

    Номер: 27ca995271524d4fa4e2e8d58a134555
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.10.2023 00:01
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1_13т.pdf
p7s
sign.p7s