• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Послуги з проведення поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів з використання запасних частин та витратних матеріалів виконавця

378 992.20 UAH з ПДВ
Номер: 59b9ee2a6ba7449a9daf7a071a10d64b
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-05-015176-a-b1
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД"
Класифікатор ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору: 85
Дата підписання: 07.11.2023 00:00
Період дії договору: до 31.03.2024 23:59
Сума договору: 378 992.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 63 165.37 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з проведення поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів з використання запасних частин та витратних матеріалів виконавця
Код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість 1
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 49038, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, (на території виконавця) На карті

Внесені зміни

    Номер: 083b55af88a44331b9dbdfebed6231e1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Згідно п.п. 8 пункту 6.4. Договору сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору №85 від 07.11.2023р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2024 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, на суму 63 165,00 грн. (шістдесят три тисячі сто шістдесят п’ять гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 10 527,50 грн. 2. Кількість надання послуг, вартість надання послуг, технічні вимоги зазначено в додатках 1, 2, 3 до даної додаткової угоди.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
docx
Повідомлення про внесення змін до договору.docx