-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Реконструкція протирадіаційного укриття обліковий № 69446 будівлі Ліцею імені І. М. Середи Великописарівської селищної ради Сумської області за адресою: смт. Велика Писарівка, вул. Шкільна, 6, Сумської області
14 769 526.55
UAH з ПДВ
Номер:
b2d208f6f69543d795215100ea6d8fd0
Ідентифікатор договору:
UA-2023-10-23-015148-a-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА БУХГАЛТЕРІЯ ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ" ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44131142
-
Контактна особа:
Юрій Гуцал +380501495175 yury-gutsal@ukr.net
-
Адреса:
42800, Україна, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОПАЗ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32778704
-
Контактна особа:
+3805004070857
-
Адреса:
40022, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРША ЗАЛІЗНИЧНА будинок 1/2
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
90
Дата підписання:
23.10.2023 10:00
Період дії договору:
23.10.2023 00:00 - 01.04.2024 00:00
Сума договору:
14 769 526.55 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 461 587.76 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція протирадіаційного укриття обліковий № 69446 будівлі Ліцею імені І. М. Середи Великописарівської селищної ради Сумської області за адресою: смт. Велика Писарівка, вул. Шкільна, 6, Сумської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 01.04.2024
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
cf470bca606d479ea9ff7ae7739434c9
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Абзац 1 пункту 3.1. Договору викласти в наступній редакції: Договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1), і складає 14769526 грн. 55 коп. (чотирнадцять мільйонів сімсот шістдесят девять тисяч п’ятсот двадцять шість гривень 55 копійок), у тому числі ПДВ 20% - 2461587 грн. 76 коп., в тому числі: кошти державного бюджету 90% - 13 292573,89 грн. (тринадцять мільйонів двісті дев’яносто дві тисячі п’ятсот сімдесят три гривні 89 копійок) з ПДВ; кошти місцевого бюджету 10% - 1 476952,66 грн. (один мільйон чотириста сімдесят шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят дві гривні 66 копійок) з ПДВ.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.10.2023 13:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5621f3a035c74de195a766c8a5b7da15
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Викласти п.2.1. розділу 2. Строки виконання робіт в новій редакції:
2.1. Строк виконання Робіт: Генпідрядник розпочинає виконання Робіт протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати підписання Договору Сторонами, але не раніше дати передання Замовником Генпідряднику будівельного майданчика (фронту робіт) та проєктної документації, а також отримання дозволу на початок виконання будівельних робіт. Генпідрядник зобов'язується закінчити виконання Робіт та повідомити Замовника про готовність до їх передання до 30.12.2023 р.
Викласти п. 18.3. розділу 18. Строк дії договору в новій редакції:
18.3. Строки виконання робіт з реконструкції Об'єкта встановлюються до 30.12.2023 р.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
22.11.2023 13:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
09e0ec19d3ed4f64a7991e2a13e17925
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно п.19.1, п. 19.2 розділу 19 Форс-мажор Договору № 90 від 23.10.2023 року, в зв'язку з постійними обстрілами, повітряними тривогами не було виконано в повному обсязі фінансові зобов'язання договору.
Викласти п.2.1. розділу 2. Строки виконання робіт в новій редакції: 2.1. Строк виконання Робіт: Генпідрядник розпочинає виконання Робіт протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати підписання Договору Сторонами, але не раніше дати передання Замовником Генпідряднику будівельного майданчика (фронту робіт) та проєктної документації, а також отримання дозволу на початок виконання будівельних робіт. Генпідрядник зобов'язується закінчити виконання Робіт та повідомити Замовника про готовність до їх передання до 01.04.2024 р. Викласти п. 18.3. розділу 18. Строк дії договору в новій редакції: 18.3. Строки виконання робіт з реконструкції Об'єкта встановлюються до 01.04.2024р.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
29.12.2023 09:00
Статус:
Опубліковано