• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярське приладдя

4 868.90 UAH з ПДВ
Номер: c3d2b3c2542a44f8a9d0f612a0885291
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-23-004907-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Таращанської міської ради "Таращанська міська лікарня"
Постачальник: ПП "Офіспартнер"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 195
Дата підписання: 20.10.2023 00:00
Період дії договору: 20.10.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 4 868.90 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 811.48 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярське приладдя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 14 одиниця
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 09501, Україна, Київська область, м. Тараща, вул. Шевченка, 66 На карті