-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Авторський нагляд за виконанням будівельних робіт по капітальному ремонту частини 1-го поверху адміністративного приміщення відділення поліції №2 (смт. Ратне) Ковельського РУП ГУНП у Волинській області з влаштуванням "Front Office та Custody RECords".
укладений договір
14 952.00
UAH з ПДВ
Номер:
218340db349745a5a8b7c0afe50ebbf4
Ідентифікатор договору:
UA-2023-10-23-003207-a-b1
Замовник:
Головне управління Національної поліції у Волинській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
40108604
-
Контактна особа:
Мельничук Марія Петрівна 380332742488 zakupivli@vl.police.gov.ua
-
Адреса:
43025, Україна, Волинська область, Луцьк, вулиця Винниченка, будинок 11
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КП "Волиньпроект" Волинської обласної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
36892551
-
Адреса:
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Винниченка, 67
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Авторський нагляд за виконанням будівельних робіт по капітальному ремонту частини 1-го поверху адміністративного приміщення відділення поліції №2 (смт. Ратне) Ковельського РУП ГУНП у Волинській області з влаштуванням "Front Office та Custody RECords".: 14 952.00000 UAH з ПДВ
Опис:
укладений договір
Номер договору:
508
Дата підписання:
23.10.2023 00:00
Період дії договору:
24.10.2023 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
14 952.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 492.00 UAH)
Оплачено:
14 952.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 492.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Авторський нагляд за виконанням будівельних робіт по капітальному ремонту частини 1-го поверху адміністративного приміщення відділення поліції №2 (смт. Ратне) Ковельського РУП ГУНП у Волинській області з влаштуванням "Front Office та Custody RECords".
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c8e20ff0aba344f594c40e49c19234e4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Виправлення технічної помилки
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
24.10.2023 00:00
Статус:
Опубліковано