• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Куряче Філе, М'ясо свинина (ДК 021:2015 (CPV) : 15110000-2 М’ясо)

Додатково виділені кошти згідно довідки від 05.10.2023 №345. Враховуючи роз’яснення МЕРТУ № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 зазначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) в інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону. Якість послуг має відповідати вимогам, що зазвичай ставляться до послуг такого характеру. А також враховуючи Пункт 11 Особливостей, зокрема, передбачено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону. Якість послуг має відповідати вимогам, що зазвичай ставляться до послуг такого характеру. З метою задоволення потреби замовника у товарах (роботах/ послугах) укладається прямий договір без застосування електронної системи закупівель.

71 440.00 UAH без ПДВ
Номер: dceb2be51a834372be2a4c43962cef45
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-23-003302-a-b1
Замовник: Гімназія імені Героя України Віри Роїк Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Постачальник: ФОП САПЕЛКІНА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясоАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Куряче філе: 164.80000 UAH без ПДВ
м'ясо свинина: 220.00000 UAH без ПДВ
Опис: Додатково виділені кошти згідно довідки від 05.10.2023 №345. Враховуючи роз’яснення МЕРТУ № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 зазначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) в інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону. Якість послуг має відповідати вимогам, що зазвичай ставляться до послуг такого характеру. А також враховуючи Пункт 11 Особливостей, зокрема, передбачено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону. Якість послуг має відповідати вимогам, що зазвичай ставляться до послуг такого характеру. З метою задоволення потреби замовника у товарах (роботах/ послугах) укладається прямий договір без застосування електронної системи закупівель.
Номер договору: 95
Дата підписання: 23.10.2023 00:00
Період дії договору: 23.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 71 440.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Куряче філе
Код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо
Кількість 300 кілограм
Період постачання 23.10.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вул.Олександрівська, б.40 На карті
м'ясо свинина
Код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо
Кількість 100 кілограм
Період постачання 23.10.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вул.Олександрівська, б.40 На карті