-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги користування тренажерним залом для учасників навчально-тренувального збору спортсменів міста Києва з керлінгу дабл-мікст (чоловіки, жінки) серед осіб з порушенням слуху з 19 жовтня по 30 жовтня 2023 року
Послуги користування тренажерним залом для учасників навчально-тренувального збору спортсменів міста Києва з керлінгу дабл-мікст (чоловіки, жінки) серед осіб з порушенням слуху з 19 жовтня по 30 жовтня 2023 року
12 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
21b9991a716d4d82a37bbd91b29db037
Ідентифікатор договору:
UA-2023-10-20-015043-a-c1
Замовник:
Київський міський центр з фізичної культури і спорту інвалідів «ІНВАСПОРТ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
21565278
-
Контактна особа:
Олексій Стрик 380954543929 alexua2325@gmail.com
-
Адреса:
01001, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Київська дитяча волейбольна академія»
×
-
Код ЄДРПОУ:
44077512
-
Контактна особа:
Аннюк Мірабела Миколаївна +380672159275 savchukon@gmail.com
-
Адреса:
01601, Україна, м. Київ, вул.Мечнікова будинок 2а
Класифікатор ДК 021:2015:
98330000-5 Послуги у сфері фітнесу та догляду за тіломАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Користування тренажерним залом (12 днів): 1 000.00000 UAH без ПДВ
Опис:
Послуги користування тренажерним залом для учасників навчально-тренувального збору спортсменів міста Києва з керлінгу дабл-мікст (чоловіки, жінки) серед осіб з порушенням слуху з 19 жовтня по 30 жовтня 2023 року
Номер договору:
52
Дата підписання:
18.10.2023 10:00
Період дії договору:
18.10.2023 00:00 - 30.12.2023 23:00
Сума договору:
12 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Користування тренажерним залом (12 днів)
Кількість
1 Година
Період постачання
19.10.2023 - 29.10.2023
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
44b0a34729a74878adc87d93b790f799
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Під час публікації звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи, від 20.10.2023 № UA-2023-10-20-015043-a «Послуги користування тренажерним залом для учасників навчально-тренувального збору спортсменів міста Києва з керлінгу дабл-мікст (чоловіки, жінки) серед осіб з порушенням слуху з 19 жовтня по 30 жовтня 2023 року» на майданчику E-tender.UA уповноваженою особою було допущено технічну (механічну) помилку в огололошені UA-2023-10-20-015043-a, а саме: при заповненні позиції закупівлі адреса доставки / період доставки була помилково зазначена: з 19-10-2023 по 29-10-2023, хоча необхідно було зазначити: з 19-10-2023 по 30-10-2023, а при заповненні строку дії договору закупівлі помилково був зазначений строк дії договору, а саме: з 18-10-2023 по 30-12-2023, хоча необхідно було зазначити з 18-10-2023 по 31-12-2023. Під час публікації в систему завантажено договір № 52 від 18.10.2023 р., в якому зазначений правильний термін надання послуг в п. 4.10. Договору, а саме: в період з 19 жовтня по 30 жовтня 2023 року, а також строк поставки товару в п. 9.1. Договору, а саме: з моменту підписання (18-10-2023) до 31-12-2023. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку України і торгівлі України від 01.12.2015 № 3302-05/40086-08 «Щодо виправлення технічних (механічних) помилок, допущених комітетом з конкурсних торгів при заповненні форм документів у сфері державних закупівель після їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу» та відповіді Департамента сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит № 82/2017 щодо виправлення технічної помилки, Уповноважений орган дозволяє виправляти технічні (механічні) помилки при заповненні документів у сфері державних закупівель, після їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом прийняття уповноваженою особою рішення про виправлення таких помилок, оформленого відповідним протоколом, який підписується уповноваженою особою. Сканована копія протоколу уповноваженої особи оприлюднюється на веб-порталі. У зв’язку з тим, що технічні можливості майданчика E-tender.UA не дозволяють виправлення інформації та додавання документів після завершення процедури оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, прийнято рішення щодо публікації відповідного протоколу щодо виправлення технічної помилки.
Номер додаткової угоди:
26/10/23-6
Дата внесення змін до договору:
26.10.2023 10:00
Статус:
Опубліковано