• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

ДК 021:2015: 63120000-6 Послуги зберігання та складування (Послуги з приймання, сортування, відповідального зберігання, інвентаризації, завантаження, розвантаження та транспортування (перевезення) лікарських засобів, медичних виробів, витратних матеріалів, медичного обладнання, засобів індивідуального захисту та інших товарів, необхідних для належного забезпечення сфери охорони здоров’я в умовах воєнного стану, введеного у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, які надходять на безоплатній основі (даруються, жертвуються) у вигляді гуманітарної та благодійної допомоги).

ДК 021:2015: 63120000-6 Послуги зберігання та складування (Послуги з приймання, сортування, відповідального зберігання, інвентаризації, завантаження, розвантаження та транспортування (перевезення) лікарських засобів, медичних виробів, витратних матеріалів, медичного обладнання, засобів індивідуального захисту та інших товарів, необхідних для належного забезпечення сфери охорони здоров’я в умовах воєнного стану, введеного у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, які надходять на безоплатній основі (даруються, жертвуються) у вигляді гуманітарної та благодійної допомоги)

13 183 204.08 UAH з ПДВ
Номер: d3aab40c88f94dacb1356fa533285128
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-06-002553-a-c1
Замовник: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Постачальник: ТОВ "ФАРМАСОФТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 63120000-6 Послуги зберігання та складуванняАналіз за цим CPV
Опис: ДК 021:2015: 63120000-6 Послуги зберігання та складування (Послуги з приймання, сортування, відповідального зберігання, інвентаризації, завантаження, розвантаження та транспортування (перевезення) лікарських засобів, медичних виробів, витратних матеріалів, медичного обладнання, засобів індивідуального захисту та інших товарів, необхідних для належного забезпечення сфери охорони здоров’я в умовах воєнного стану, введеного у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, які надходять на безоплатній основі (даруються, жертвуються) у вигляді гуманітарної та благодійної допомоги)
Номер договору: №381
Дата підписання: 27.10.2023 00:00
Період дії договору: 04.01.2024 00:00 - 30.04.2024 00:00
Сума договору: 13 183 204.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 197 200.68 UAH)
Оплачено: 13 062 592.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 177 098.68 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 63120000-6 Послуги зберігання та складування (Послуги з приймання, сортування, відповідального зберігання, інвентаризації, завантаження, розвантаження та транспортування (перевезення) лікарських засобів, медичних виробів, витратних матеріалів, медичного обладнання, засобів індивідуального захисту та інших товарів, необхідних для належного забезпечення сфери охорони здоров’я в умовах воєнного стану, введеного у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, які надходять на безоплатній основі (даруються, жертвуються) у вигляді гуманітарної та благодійної допомоги)
Код ДК 021:2015: 63120000-6 Послуги зберігання та складування
Кількість 546980 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: e3b761bdadd343e79d35fc87d8e147db
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктами 1 та 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, керуючись пунктами 5.8, 12.1 та підпункту 12.5.1 пункту 12.5 Договору про надання послуг № 381 від 27 жовтня 2023 року (далі - Договір) Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяг закупівлі на 15 972 547,92 грн. (п’ятнадцять мільйонів дев’ятсот сімдесят дві тисячі п’ятсот сорок сім тисяч гривень 92 копійки) та внести наступні зміни та доповнення до Договору: 1.1. Викласти п. 5.1. розділу 5 Договору «ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» в наступній редакції: «5.1. Загальна вартість Послуг за цим Договором визначена у Додатку №1 «Загальна специфікація» до цього Договору та становить: 10 986 052 грн. 08 коп. (десять мільйонів дев’ятсот вісімдесят шість тисяч п’ятдесят дві гривні, 08 копійок), в т.ч. ПДВ 1 831 008 грн. 68 коп.(один мільйон вісімсот тридцять одна тисяча вісім гривень, 68 копійок).» 1.2. Пункт 1.4. Договору викласти у наступній редакції: «1.4. Строк надання Послуг: відповідно до частини 1 статті 212 Цивільного кодексу України, Послуги за цим Договором надаються з дати направлення Замовником листа Виконавцю про початок надання Послуг до 30.04.2024 року.». 1.3. Викласти Додаток № 1 «Загальна специфікація» до цього Договору в новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання у повному обсязі. 3. Ця Додаткова угода складена українською мовою в двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 02060829a3a1481f9b599ccb67e309f0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням підпункту 8 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», пунктами 12.1., 12.5.7. Договору № 381 від 27.10.2023 (далі – Договір), з метою недопущення переривання та/або припинення надання послуг: ДК 021:2015: 63120000-6 Послуги зберігання та складування (приймання, сортування, відповідального зберігання, інвентаризації, завантаження, розвантаження та транспортування (перевезення) лікарських засобів, медичних виробів, витратних матеріалів, медичного обладнання, засобів індивідуального захисту та інших товарів, необхідних для належного забезпечення сфери охорони здоров’я в умовах воєнного стану, введеного у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, які надходять на безоплатній основі (даруються, жертвуються) у вигляді гуманітарної та благодійної допомоги), Сторони дійшли до згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2024 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в початковому Договорі, у зв’язку з чим внести наступні зміни до Договору уклали цю Додаткову угоду про таке: 1.1. Збільшити суму Договору на 2 197 152,00 грн (два мільйони сто дев’яносто сім тисяч сто п’ятдесят дві гривні 00 копійок), в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в початковому Договорі, у зв’язку з чим пункт 5.1. Договору викласти у наступній редакції: «5.1. Загальна вартість Послуг за цим Договором визначена у Додатку №1 «Загальна специфікація» до цього Договору та становить 13 183 204,08 грн (тринадцять мільйонів сто вісімдесят три тисячі двісті чотири гривні 08 копійок) у тому числі ПДВ в сумі 2 197 200,68 грн (два мільйони сто дев’яносто сім тисяч двісті гривень 68 копійок).». 1.2. Внести зміни у Додаток №1 «Загальна специфікація» до Договору та викласти його в новій редакції, що додається. 2. Усі інші умови залишаються незмінними і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання у повному обсязі. 3. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін та є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
    Дата внесення змін до договору: 04.01.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода_3.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s