• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

15 519.00 UAH з ПДВ
Номер: f3088692e4cc4352a21cadff68116c5c
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-20-005912-a-a1
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення Синельниківської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Канцелярські товари: 150.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 18/1
Дата підписання: 19.10.2023 11:38
Період дії договору: 19.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 15 519.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 586.50 UAH)
Оплачено: 15 519.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 586.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 103 стопа паперу
Період постачання 19.10.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.Довженка 36 На карті