• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду за реконструкцією площі вул. Героїв Небесної Сотні із спорудженням пам'ятника на честь борців за волю та незалежність України у м. Біла Церква Київської області (коригування) (код ДК 021:2015 - 71247000-1)

56 675.27 UAH з ПДВ
Номер: 429b5a7ee0c04c73b5dc2c9820e26b93
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-20-003374-a-c1
Замовник: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Постачальник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА БІЛА ЦЕРКВА"
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 1802/2023
Дата підписання: 19.10.2023 16:00
Період дії договору: до 30.06.2024 00:00
Сума договору: 56 675.27 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 445.88 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Здійснення технічного нагляду за реконструкцією площі вул. Героїв Небесної Сотні із спорудженням пам'ятника на честь борців за волю та незалежність України у м. Біла Церква Київської області (коригування) (код ДК 021:2015 - 71247000-1)
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Героїв Небесної Сотні На карті

Внесені зміни

    Номер: c87fd4c0a0bc41fcb331b57e22dfb5b0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
    Номер додаткової угоди: ДУ № 01
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2023 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
1802-1.pdf
p7s
sign.p7s