• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з обслуговування оргтехніки: заправка та відновлення картриджів

1 350.00 UAH без ПДВ
Номер: aaa8c91af28548098f4b8c29c8d33591
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-16-014409-a-c1
Замовник: Департамент бюджету та фінансів Житомирської міської ради
Постачальник: Фізична особа-підприємець Смаль Світлана Василівна
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Заправка картриджів: 115.00000 UAH без ПДВ
Відновлення картриджів: 165.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 16/10
Дата підписання: 16.10.2023 00:00
Період дії договору: 16.10.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 1 350.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 6 штуки
Період постачання до 16.10.2023
Місце постачання 10020, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Малікова, 8, кв. 108 На карті
Відновлення картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 4 штуки
Період постачання до 16.10.2023
Місце постачання 10020, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Малікова, 8, кв. 108 На карті