• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування готельного і ресторанного обладнання (ремонт обладнання харчоблоків закладів освіти)

1 514 368.00 UAH з ПДВ
Номер: cd5006fa5d6849149549905208cceccc
Ідентифікатор договору: UA-2018-05-10-002281-a-a1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП "ПРИЛИПЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 50880000-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування готельного і ресторанного обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору: 141
Дата підписання: 22.06.2018 11:00
Період дії договору: 22.06.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Сума договору: 1 514 368.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 252 394.67 UAH)
Оплачено: 1 436 834.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 239 472.43 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ремонт обладнання харчоблоків закладів освіти
Код ДК 021:2015: 50880000-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування готельного і ресторанного обладнання
Кількість 8 послуга
Період постачання до 11.09.2018
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти замовника На карті

Внесені зміни

    Номер: 22ff78ffb9254cd68596f46e8a07bb3f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: уточнення дефектних актів
    Номер додаткової угоди: 141
    Дата внесення змін до договору: 29.08.2018 11:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: 6e6a1d0838d14ccc938e7ff0910e2381
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
    Номер додаткової угоди: 141
    Дата внесення змін до договору: 08.10.2018 15:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: 330e55d4791946449c1e04fd5e6ae241
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
    Номер додаткової угоди: 141
    Дата внесення змін до договору: 09.11.2018 16:00
    Статус:
    Опубліковано