-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної та офісної техніки - (ДК 021-2015: 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»)
Розрахунки за надані послуги по здійсненню технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної та офісної техніки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Акту наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
81 006.00
UAH з ПДВ
Номер:
f90eda3e3e9d414cb9ba485758b690b9
Ідентифікатор договору:
UA-2023-10-13-011436-a-b1
Замовник:
Інститут Управління державної охорони України Київського національного університету імені Тараса Шевченка
×
-
Код ЄДРПОУ:
37471084
-
Контактна особа:
Месь Анатолій Васильович 380442812606 Anatolimes@ukr.net
-
Адреса:
01601, Україна, м. Київ, вулиця Володимирська, будинок 60
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ПП "Полиск"
×
-
Код ЄДРПОУ:
22896971
-
Контактна особа:
Петриченко Ігор Миколайович +38044286745 eug@polisk.kiev.ua
-
Адреса:
01042, Україна, м. Київ, бульв. Лихачова, буд.8, оф. 4
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Заправка картриджів: 311.44000 UAH з ПДВ
Відновлення картриджів: 438.26000 UAH з ПДВ
Відновлення картриджів: 438.26000 UAH з ПДВ
Опис:
Розрахунки за надані послуги по здійсненню технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної та офісної техніки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Акту наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Номер договору:
36
Дата підписання:
13.10.2023 00:00
Період дії договору:
13.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
81 006.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 501.00 UAH)
Оплачено:
81 006.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 501.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка картриджів
Кількість
163 послуга
Період постачання
13.10.2023 - 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Відновлення картриджів
Кількість
69 послуга
Період постачання
13.10.2023 - 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації