-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту асфальтового покриття внутрішньоквартальних проїздів (послуги з благоустрою) за адресою: від вул. Анни Ахматової до житлового будинку на вул. Анни Ахматової, 3-а у Дарницькому районі м. Києва
Договір підписано
2 365.89
UAH без ПДВ
Номер:
d0e9544c5a914208a26fe6121049d4dc
Ідентифікатор договору:
UA-2023-10-12-015011-a-c1
Замовник:
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
×
-
Код ЄДРПОУ:
39604270
-
Контактна особа:
Рудик Оксана Анатоліївна 380445632767,380672202671 kk_tender@kkdarn.kiev.ua
-
Адреса:
02175, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе 148-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41350692
-
Контактна особа:
ТИМЧЕНКО ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА +380674039291 tbv1540@gmail.com
-
Адреса:
04071, Україна, м. Київ, вул. Введинська, будинок 29/58, квартира 15
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту асфальтового покриття внутрішньоквартальних проїздів (послуги з благоустрою) за адресою: від вул. Анни Ахматової до житлового будинку на вул. Анни Ахматової, 3-а у Дарницькому районі м. Києва: 2 365.89000 UAH без ПДВ
Опис:
Договір підписано
Номер договору:
10/12-БЕТ/1071
Дата підписання:
12.10.2023 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 00:00
Сума договору:
2 365.89 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту асфальтового покриття внутрішньоквартальних проїздів (послуги з благоустрою) за адресою: від вул. Анни Ахматової до житлового будинку на вул. Анни Ахматової, 3-а у Дарницькому районі м. Києва
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Україна, м. Київ, від вул. Анни Ахматової до житлового будинку на вул. Анни Ахматової, 3-а
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ba9fd12349dd42019a49be3214b5e74c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись нормами цивільного та господарського законодавства, уклали дану Додаткову угоду до Договору № 10/12-БЕТ/1071 від 12 жовтня 2023 р. (далі - Договір), про наступне:
1. Сторони дійшли згоди внести зміни та доповнення до пункту 8.2. Договору та викласти його в такій редакції:
«8.2. Питання, не врегульовані даним Договором, регламентуються нормами чинного законодавства України.
Істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків, передбачених пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).».
2. Керуючись підпунктом 3 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), у зв’язку зі зміною джерела фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 2.1., 2.2. Договору та викласти в такій редакції:
«2.1. Вартість Послуг по цьому Договору складає 2 365,89 грн. (дві тисячі триста шістдесят п’ять грн. 89 коп.), без ПДВ, з них:
- 2 365,89 грн. (дві тисячі триста шістдесят п’ять грн. 89 коп.), без ПДВ за рахунок власних грошових коштів підприємства;
- 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.), без ПДВ за рахунок місцевого бюджету.».
«2.2. Оплата за здійснення технічного нагляду проводиться «Замовником» в безготівковій формі шляхом перерахування власних грошових коштів підприємства на банківський рахунок «Виконавця», зазначений у Договорі, протягом 30 календарних днів після підписання Актів виконаних робіт, згідно наданого ним рахунку. В рахунку вказується номер і дата Договору.»
3. Ця Додаткова угода складена в двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною цього договору.
4. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими, що продовжують діяти.
5. Дана Додаткова угода вступає в дію з моменту її підписання Сторонами.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
20.11.2023 00:00
Статус:
Опубліковано