• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Дрібне канцелярське приладдя

5 209.14 UAH з ПДВ
Номер: cae30b2f2f6547159069561c9de94e37
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-12-010756-a-b1
Замовник: Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КанцлерБум»
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 1151
Дата підписання: 11.10.2023 14:54
Період дії договору: 11.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 5 209.14 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 868.19 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Дрібне канцелярське приладдя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1331 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 12 На карті