-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Код CPV за ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код за НК 024:2023 : 46978 Реанімаційний візок, без обладнання, 40542 Лікарський візок, 31163 Каталка з положенням лежачи адаптаційна, 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта)
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
1 130 900.00
UAH з ПДВ
Номер:
a5beba31f77f459a92b081f133088fdf
Ідентифікатор договору:
UA-2023-10-02-007410-a-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02000010
-
Контактна особа:
Людмила Романчук +380989265588, +380362281692 skprokl@gmail.com
-
Адреса:
33027, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Київська, 78г
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ІНДЕВ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43810802
-
Контактна особа:
Іван Чумак +380442281289 tender.43810802@gmail.com
-
Адреса:
04076, Україна, м. Київ, місто Київ, проспект Бандери Степана, будинок 6, офіс 506
Класифікатор ДК 021:2015:
33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Опис:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору:
587
Дата підписання:
18.10.2023 11:36
Період дії договору:
18.10.2023 00:00 - 31.01.2024 00:00
Сума договору:
1 130 900.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 73 984.11 UAH)
Оплачено:
1 130 900.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 73 984.11 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Візок екстреної медичної допомоги
×
-
НК 024:2023:
46978 Реанімаційний візок без обладнання
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Візок для відділення анестезії
×
-
НК 024:2023:
40542 Лікарський візок
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Каталка медична для перевезення пацієнтів
×
-
НК 024:2023:
31163 Каталка з положенням лежачи адаптаційна
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Монітор пацієнта
×
-
НК 024:2023:
33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ee8ffdf6917f418a8bf2928573654fbb
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
22.12.2023 13:19
Статус:
Опубліковано