-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Комп’ютерна програма “АСКОД Портал” (модулі та підсистеми розширення функціональних можливостей)
345 900.00
UAH з ПДВ
Номер:
10e3dbcb2cbe410fb5d05a1f6142fa95
Ідентифікатор договору:
UA-2023-10-11-009439-a-c1
Замовник:
Департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41210422
-
Контактна особа:
Наталья Николаева +380512373426 nv.nikolaieva@gmail.com
-
Адреса:
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська, б. 20
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ "ІНФОПЛЮС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
16400836
-
Контактна особа:
+380445851667
-
Адреса:
02002, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТА АНДРЕЯ ШЕПТИЦЬКОГО будинок 4А
Класифікатор ДК 021:2015:
48920000-3 Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісуАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Підсистема «Ідентифікації та авторизації»: 28 800.00000 UAH з ПДВ
Підсистема «Попередній запис» (онлайн-реєстрація до електронної черги): 28 800.00000 UAH з ПДВ
Модуль «Статистика та аналітика»: 28 800.00000 UAH з ПДВ
Модуль багатомовного представлення інформації: 28 800.00000 UAH з ПДВ
Модуль «On-line консультації»: 28 800.00000 UAH з ПДВ
Модуль «Навчальні матеріали»: 28 800.00000 UAH з ПДВ
Підсистема «Інформаційна взаємодія» (з іншими системами): 29 100.00000 UAH з ПДВ
Підсистема «Моніторинг стану надання адміністративних послуг»: 28 800.00000 UAH з ПДВ
Модуль «Новини»: 28 800.00000 UAH з ПДВ
Модуль «Особистий кабінет замовника послуг»: 28 800.00000 UAH з ПДВ
Модуль «Відображення інформації для людей із вадами зору»: 28 800.00000 UAH з ПДВ
Підсистема «Електронні послуги» (on-line послуги): 28 800.00000 UAH з ПДВ
Підсистема «Попередній запис» (онлайн-реєстрація до електронної черги): 28 800.00000 UAH з ПДВ
Модуль «Статистика та аналітика»: 28 800.00000 UAH з ПДВ
Модуль багатомовного представлення інформації: 28 800.00000 UAH з ПДВ
Модуль «On-line консультації»: 28 800.00000 UAH з ПДВ
Модуль «Навчальні матеріали»: 28 800.00000 UAH з ПДВ
Підсистема «Інформаційна взаємодія» (з іншими системами): 29 100.00000 UAH з ПДВ
Підсистема «Моніторинг стану надання адміністративних послуг»: 28 800.00000 UAH з ПДВ
Модуль «Новини»: 28 800.00000 UAH з ПДВ
Модуль «Особистий кабінет замовника послуг»: 28 800.00000 UAH з ПДВ
Модуль «Відображення інформації для людей із вадами зору»: 28 800.00000 UAH з ПДВ
Підсистема «Електронні послуги» (on-line послуги): 28 800.00000 UAH з ПДВ
Номер договору:
444/2023
Дата підписання:
11.10.2023 14:00
Період дії договору:
11.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
345 900.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 57 650.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Підсистема «Ідентифікації та авторизації»
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 25.10.2023
Підсистема «Попередній запис» (онлайн-реєстрація до електронної черги)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 25.10.2023
Модуль «Статистика та аналітика»
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 25.10.2023
Модуль багатомовного представлення інформації
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 25.10.2023
Модуль «On-line консультації»
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 25.10.2023
Модуль «Навчальні матеріали»
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 25.10.2023
Підсистема «Інформаційна взаємодія» (з іншими системами)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 25.10.2023
Підсистема «Моніторинг стану надання адміністративних послуг»
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 25.10.2023
Модуль «Новини»
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 25.10.2023
Модуль «Особистий кабінет замовника послуг»
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 25.10.2023
Модуль «Відображення інформації для людей із вадами зору»
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 25.10.2023
Підсистема «Електронні послуги» (on-line послуги)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 25.10.2023