-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Кахель
21 999.60
UAH без ПДВ
Номер:
a0cbb1a439e8441db653882ee0d9600c
Ідентифікатор договору:
UA-2023-10-10-014068-a-a1
Замовник:
Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30950099
-
Контактна особа:
Бондаренко Тетяна Віталіївна 380679717982 vz.mtskpst@gmail.com
-
Адреса:
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
Фізична особа - підприємець Філенко Едуард Віталійович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2833600157
-
Контактна особа:
Фізична особа - підприємець Філенко Едуард Віталійович 380968672290 terracotta.kr@gmail.com
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Хібінська, будинок 21
Класифікатор ДК 021:2015:
44110000-4 Конструкційні матеріалиАналіз за цим CPV
Номер договору:
7600
Дата підписання:
10.10.2023 00:00
Період дії договору:
10.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
21 999.60 UAH без ПДВ
Оплачено:
21 999.60 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Плитка (кахель ) керамогранітна Blackwood Cersanit
Кількість
45 метри квадратні
Період постачання
до 20.12.2023
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
67da729998b74302bcc66df65c664c35
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись пунктами 4.3. та 9.4. цього Договору, Господарським та Цивільним кодексами України, у зв’язку зі зміною джерел фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти пункти 1.1 , 4.1. та 5.1 в наступній редакції:
“1.1. Постачальник зобов’язується передати у встановлені строки у власність Покупця Товари: “Кахель” за кодом ЄЗС ДК 021-2015 (CPV): 44110000-4: Конструкційні матеріали в кількості та за цінами, визначеними у Специфікації № 1, що є невід'ємною частиною цього Договору, а Покупець зобов’язується прийняти цей Товар та оплатити його вартість, за умови належної якості, комплектності та супровідних документів”
“4.1. Джерелом фінансування закупівлі за цим Договором є: власні кошти від господарської діяльності підприємства”
“5.1. Оплата за Товар (партію Товару) здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати постачання Товару (партії Товару) на склад Покупця та двостороннього підписання видаткових накладних”
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
10.10.2023 00:00
Статус:
Опубліковано