• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Кахель

21 999.60 UAH без ПДВ
Номер: a0cbb1a439e8441db653882ee0d9600c
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-10-014068-a-a1
Замовник: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Постачальник: Фізична особа - підприємець Філенко Едуард Віталійович
Класифікатор ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріалиАналіз за цим CPV
Номер договору: 7600
Дата підписання: 10.10.2023 00:00
Період дії договору: 10.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 21 999.60 UAH без ПДВ
Оплачено: 21 999.60 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Плитка (кахель ) керамогранітна Blackwood Cersanit
Код ДК 021:2015: 44111700-8 Кахель
Кількість 45 метри квадратні
Період постачання до 20.12.2023
Місце постачання 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 67da729998b74302bcc66df65c664c35
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись пунктами 4.3. та 9.4. цього Договору, Господарським та Цивільним кодексами України, у зв’язку зі зміною джерел фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти пункти 1.1 , 4.1. та 5.1 в наступній редакції: “1.1. Постачальник зобов’язується передати у встановлені строки у власність Покупця Товари: “Кахель” за кодом ЄЗС ДК 021-2015 (CPV): 44110000-4: Конструкційні матеріали в кількості та за цінами, визначеними у Специфікації № 1, що є невід'ємною частиною цього Договору, а Покупець зобов’язується прийняти цей Товар та оплатити його вартість, за умови належної якості, комплектності та супровідних документів” “4.1. Джерелом фінансування закупівлі за цим Договором є: власні кошти від господарської діяльності підприємства” “5.1. Оплата за Товар (партію Товару) здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати постачання Товару (партії Товару) на склад Покупця та двостороннього підписання видаткових накладних”
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 10.10.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 до договору №7600 від 10.10.2023р.pdf
p7s
sign.p7s