-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДК 021:2015 22820000-4 Бланки (22820000-4 Бланки меню вимоги, 22820000-4 Карта-Довідка)
21 300.00
UAH з ПДВ
Номер:
c27c0c7d984f4b34a375d92278cddb52
Ідентифікатор договору:
UA-2023-09-19-013148-a-b1
Замовник:
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
39833860
-
Контактна особа:
Стоцький Олег Леонідович 380442530086 olegstotskij99@gmail.com
-
Адреса:
01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32168763
-
Контактна особа:
Богдан Сивак +380662618055 syvack1991@gmail.com
-
Адреса:
21034, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ЧЕХОВА, будинок 12-Б
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
22820000-4 Бланки меню вимоги.
Бланки «Меню-вимога на видачу продуктів харчування».
Форма №299-мех.
Папір: формат А3, офсетний, щільність не менше 80 г/м.кв, двосторонній друк.
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.: 1.08000 UAH з ПДВ
22820000-4 Карта-Довідка. Папір: формат А4. Двосторонній друк. Картка-довідка з заробітної плати двостороння. Матеріал - картон білий ( плотність не менше 300 грам/кв.м.) Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.: 3.18000 UAH з ПДВ
22820000-4 Карта-Довідка. Папір: формат А4. Двосторонній друк. Картка-довідка з заробітної плати двостороння. Матеріал - картон білий ( плотність не менше 300 грам/кв.м.) Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.: 3.18000 UAH з ПДВ
Номер договору:
2282/ПКЛ
Дата підписання:
17.10.2023 09:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 00:00
Сума договору:
21 300.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 550.00 UAH)
Оплачено:
21 300.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 550.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
22820000-4 Бланки меню вимоги.
Бланки «Меню-вимога на видачу продуктів харчування».
Форма №299-мех.
Папір: формат А3, офсетний, щільність не менше 80 г/м.кв, двосторонній друк.
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Кількість
5000 Одиниця
Період постачання
до 03.11.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
22820000-4 Карта-Довідка.
Папір: формат А4.
Двосторонній друк.
Картка-довідка з заробітної плати двостороння.
Матеріал - картон білий ( плотність не менше 300 грам/кв.м.)
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Кількість
5000 Одиниця
Період постачання
до 03.11.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
a7239c0439fb4b5d929e3b5834efaaa4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
18.10.2023 10:00
Статус:
Опубліковано