• Спрощена закупівля
  • КЕП

ДК 021:2015 22820000-4 Бланки (22820000-4 Бланки меню вимоги, 22820000-4 Карта-Довідка)

21 300.00 UAH з ПДВ
Номер: c27c0c7d984f4b34a375d92278cddb52
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-19-013148-a-b1
Замовник: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: 22820000-4 Бланки меню вимоги. Бланки «Меню-вимога на видачу продуктів харчування». Форма №299-мех. Папір: формат А3, офсетний, щільність не менше 80 г/м.кв, двосторонній друк. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.: 1.08000 UAH з ПДВ
22820000-4 Карта-Довідка. Папір: формат А4. Двосторонній друк. Картка-довідка з заробітної плати двостороння. Матеріал - картон білий ( плотність не менше 300 грам/кв.м.) Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.: 3.18000 UAH з ПДВ
Номер договору: 2282/ПКЛ
Дата підписання: 17.10.2023 09:00
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 21 300.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 550.00 UAH)
Оплачено: 21 300.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 550.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
22820000-4 Бланки меню вимоги. Бланки «Меню-вимога на видачу продуктів харчування». Форма №299-мех. Папір: формат А3, офсетний, щільність не менше 80 г/м.кв, двосторонній друк. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 5000 Одиниця
Період постачання до 03.11.2023
Місце постачання Відповідно до документації
22820000-4 Карта-Довідка. Папір: формат А4. Двосторонній друк. Картка-довідка з заробітної плати двостороння. Матеріал - картон білий ( плотність не менше 300 грам/кв.м.) Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 5000 Одиниця
Період постачання до 03.11.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: a7239c0439fb4b5d929e3b5834efaaa4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.10.2023 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода (бланки).pdf
p7s
sign.p7s