• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Павільйон на зупинці громадського транспорту

300 000.00 UAH з ПДВ
Номер: b884ef17dfb64d2584adffd5d9c54fec
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-25-012183-a-c1
Замовник: Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської міської ради
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОНДАК ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частиниАналіз за цим CPV
Номер договору: 279-Б
Дата підписання: 16.10.2023 11:25
Період дії договору: 16.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 300 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 50 000.00 UAH)
Оплачено: 300 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 50 000.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Павільйон на зупинці громадського транспорту
Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
Кількість 1 штуки
Період постачання до 27.11.2023
Місце постачання 62103, Україна, Харківська область, Богодухівський район, місто Богодухів, площа Поштова На карті

Внесені зміни

    Номер: 5e62600953894efd9206452f388cd253
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 а також підпунктом 4 пункту 9.2. Договору, у зв’язку з об’єктивними обставинами, вказаними в листі ФОП Хондак Дмитро Сергійович № 1 від 13.11.2023 року, зокрема затримкою у виробництві частини матеріалів, Сторони вирішили без збільшення суми договору продовжити строки виконання зобов’язань щодо передачі товару, для чого пункт 5.4. Договору викласти в наступній редакції: «5.4. Строк поставки: «до 27 листопада 2023 року» Всі інші умови Договору залишаються незмінними.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.11.2023 16:23
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1.pdf
p7s
sign.p7s