-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування (посилене)
398 958.60
UAH без ПДВ
Номер:
5ed7d6e01efc4746855c83d482a73368
Ідентифікатор договору:
UA-2023-10-06-006701-a-c1
Замовник:
Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
01999388
-
Контактна особа:
Шостак Максим Юрійович +380536162245 shostakm57@gmail.com http://lubny-cml.pl.ua/
-
Адреса:
37500, Україна, Полтавська область, місто Лубни, вулиця П'ятикопа, 26
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Гук Ігор Олександрович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2540203990
-
Контактна особа:
Гук Ігор Олександрович 0501089260
-
Адреса:
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. Кам'янопотоцька, 5
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування (посилене): 121.08000 UAH без ПДВ
Номер договору:
581
Дата підписання:
06.10.2023 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 23:59
Сума договору:
398 958.60 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування (посилене)
Кількість
3295
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
132dfc337a484be38a9636c96174d6f8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Комунальне підприємство «Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області (далі – Замовник), в особі директора Сухопар Лариси Іванівни, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони та ФОП Гук Ігор Олександрович (далі – Постачальник), в особі Гука Ігоря Олександровича, що діє на підставі витягу з ЄДР,, разом іменовані - Сторони, а кожен окремо – Сторона, керуючись вимогами підпункту 3 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, а також пунктом 11.2 Договору № 581 від 06.10.2023 року (далі - Договір), дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Сторони домовились покращити якість предмета Договору та викласти перелік страв – Примірне денне меню (Додаток №2 до Договору) у новій редакції
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
06.10.2023 00:00
Статус:
Опубліковано