• Спрощена закупівля
  • КЕП

послуга з заміни і встановлення вікон в спортзалах і бібліотеці школи

Договір укладено з ТОВ "Виробнича компанія "Марк"". Дата укладання договору 14.12.2015р.

142 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 276dc528e2494226b201f2c431068e8e
Замовник: школа І-ІІІ ступенів №259 Деснянського району м. Києва
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробнича компанія "Марк""
Класифікатор ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботиАналіз за цим CPV
Опис: Договір укладено з ТОВ "Виробнича компанія "Марк"". Дата укладання договору 14.12.2015р.
Сума договору: 142 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 142 000.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заміна "старих" дерев'яних і встановлення нових вікон (склопакетів) в двох спортзалах і читальному залі бібліотеки школи. Враховуючи: - закінчення 2015 фінансового року і нагальну необхідність використання бюджетних коштів,; - строк необхідний для виготовлення склопакетів; - строк необхідний для отримання коштів і оплати виконання послуги Провести закупівлю по скороченій процедурі по очікуваній сумі. Перелік сканкопій документів у форматі PDF, що надаються учасником у складі цінової пропозиції : 1. Цінова пропозиція складена в довільній формі. 2. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів. Копія Статуту, або витяг з Статуту (перша сторінка, сторінка з переліком видів діяльності) 3. Довідка, складена в довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство : - реквізити; - керівництво 4. Копія свідоцтва про державну реєстрацію юрособи та/або копія виписки з Єдиного державного реєстру осіб та фізичних осіб-підприємців 5 Довідка в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 6. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору, підтверджена завіреною копією документа на право власності або право користування матеріально-технічної бази 7. Копія "Балансу" та копія "Звіту про фінансові результати" (для юросіб) або "Фінансового звіту суб'єкта малого підприємництва" (для суб'єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб та юридичних осіб-суб'єктів малого підприємництва) за 2014р. та 1 півріччя 2015р. з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді). Копія "Звіту про рух грошових коштів" за 2014р. з відміткою органу статистики (або копія квітанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді)ґ Якщо форма звіту не передбачена законодавством України учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що цей звіт ним не подається з посиланням на відповідні норми законодавства України 8. Довідка підприємства або уповноваженого органу в довільній формі про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах. 9. Копія ліцензії Учасника конкурсних торгів на право виконання робіт з додатками 10. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі сплати учасником ПДФ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку) 11. Інформаційна довідка, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів (виконання робіт з капітального ремонту за бюджетні кошти), що виконувались в період 2014р. або 2015р. в загальноосвітніх навчальних закладах. (предмет договору, повна назва організації з якою укладено договір, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактні телефони особи контрагента, відповідальної за виконання договору, сума договору з ПДВ) 12. Копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. 13. Копія антикорупційної програми або копія наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми. 14. Кошторисна документація завірена підписом та печаткою, а саме: - договірна ціна - зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою -локальні кошториси -відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку 15. Інші документи, які учасник відбору вважає за доцільне надати у складі своєї пропозиції 16. Перелік робіт до виконання визначається дефектним актом, затвердженим Замовником 17. Якість робіт повинна відповідати діючим нормам, стандартам та вимогам замовника. 18. Авансові платежі замовником не передбачені. 19. Завершення робіт не пізніше 20.12.2015р.
Код ДК 021:2015: 45421132-8 Встановлення вікон
Кількість 120 метри квадратні
Період постачання 08.12.2015 - 31.12.2015
Місце постачання 02225, Україна, Київська, Київ, проспект Маяковського, 21-г На карті