• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 – 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

21 360.00 UAH з ПДВ
Номер: 3812e957685443afa8507a130e32613a
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-05-011181-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МЕРЕФ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МЕРЕФ'ЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ УКРГАЗКОМУНБУД"
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 051023-3
Дата підписання: 05.10.2023 15:29
Період дії договору: 05.10.2023 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 21 360.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 560.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
надання послуг на здійснення авторського нагляду по об‘єкту «Будівництво блочно-модульної твердопаливної котельні на території КНП Мереф'янської міської ради «Мереф'янська центральна районна лікарня» в м. Мерефа, вул. Дніпровська, 148, Харківського району Харківської області»
Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 62472, Україна, Харківська область, Мерефа, Дніпровська, 148 На карті

Внесені зміни

    Номер: a298c872c26248c0bca1c15163111a7f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.12.2023 10:59
    Статус:
    Опубліковано