• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів

4 992.00 UAH з ПДВ
Номер: 3dd67c3464de4b8f88ac0fd69c6d5579
Ідентифікатор договору: UA-2023-10-04-002331-a-b1
Замовник: Департамент розвитку громад, територій та інфраструктури Сумської обласної державної адміністрації
Постачальник: ТОВ "Торнадо"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 25
Дата підписання: 02.10.2023 00:00
Період дії договору: 02.10.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 4 992.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 832.00 UAH)
Оплачено: 4 992.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 832.00 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
придбання паперу
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 штуки
Період постачання 02.10.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 40000, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, будинок 2 На карті
придбання файлів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання 02.10.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 40000, Україна, Сумська область, місто Суми, майдан Незалежності, будинок 2 На карті