-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі та прилеглої території військової частини 1942)
1 370 775.78
UAH без ПДВ
Номер:
3cd08935e5904e0f94f47d68a7913f62
Ідентифікатор договору:
UA-2023-09-29-005046-a-a1
Замовник:
Відділ капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
43988734
-
Контактна особа:
Рогульський Олег Іванович +380487972534 viddil43988734@gmail.com
-
Адреса:
67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, вул. Нижня, 24
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Бобова Ірина Олександрівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2335601705
-
Контактна особа:
Бобова Ірина Олександрівна 0678359855
-
Адреса:
65017, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Бреуса, 15-б
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі та прилеглої території військової частини 1942): 1 370 775.78000 UAH без ПДВ
Номер договору:
157
Дата підписання:
28.09.2023 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 23:59
Сума договору:
1 370 775.78 UAH без ПДВ
Оплачено:
1 370 775.78 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі та прилеглої території військової частини 1942)
Кількість
1
Період постачання
до 20.11.2023
Місце постачання
67806, Україна, Одеська область, Авангардівська територіальна громада, територія військової частини 1942
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c91f324e25cb4a549a7f2d7065637ab5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
відповідно до п.2.8. та п.18.8. договору підряду №157 від 28.09.2023р ,уклали дану додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до п. 2.3. Договору, змінивши термін виконання робіт «до 30.11.2023 року» на «до 20.12.2023 року». Також внести відповідні зміни до Плану фінансування робіт (Додаток 1) та Календарного графіку виконання робіт (Додаток 2) та, що додаються.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.11.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
Номер:
cd5c03badec84c4181b78580449268f2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв'язку з необхідністю покращення якості предмета закупівлі сторони домовилися викласти в новій редакції додаток 3 - Договірна ціна та зменшити суму договору.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
25.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано