• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі та прилеглої території військової частини 1942)

1 370 775.78 UAH без ПДВ
Номер: 3cd08935e5904e0f94f47d68a7913f62
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-29-005046-a-a1
Замовник: Відділ капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради
Постачальник: Фізична особа-підприємець Бобова Ірина Олександрівна
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі та прилеглої території військової частини 1942): 1 370 775.78000 UAH без ПДВ
Номер договору: 157
Дата підписання: 28.09.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 1 370 775.78 UAH без ПДВ
Оплачено: 1 370 775.78 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі та прилеглої території військової частини 1942)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1
Період постачання до 20.11.2023
Місце постачання 67806, Україна, Одеська область, Авангардівська територіальна громада, територія військової частини 1942 На карті

Внесені зміни

    Номер: c91f324e25cb4a549a7f2d7065637ab5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до п.2.8. та п.18.8. договору підряду №157 від 28.09.2023р ,уклали дану додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до п. 2.3. Договору, змінивши термін виконання робіт «до 30.11.2023 року» на «до 20.12.2023 року». Також внести відповідні зміни до Плану фінансування робіт (Додаток 1) та Календарного графіку виконання робіт (Додаток 2) та, що додаються.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.11.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
одаткова угода _1 до Договору _157.pdf
    Номер: cd5c03badec84c4181b78580449268f2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку з необхідністю покращення якості предмета закупівлі сторони домовилися викласти в новій редакції додаток 3 - Договірна ціна та зменшити суму договору.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 25.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
скан ДУ2 Д157.pdf