• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Роботи з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт мосту через р. Случ на км 302+974 автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін)»

3 158 234.65 UAH з ПДВ
Номер: 5ed1c66f309d4232a90a25a0968a85ad
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-08-010504-a-b1
Замовник: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Постачальник: Представництво "Дохва Інжинірінг Ко., Лтд"
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Роботи з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт мосту через р. Случ на км 302+974 автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін)»: 3 158 234.65000 UAH з ПДВ
Номер договору: 10
Дата підписання: 12.10.2023 00:00
Період дії договору: 12.10.2023 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 3 158 234.65 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 526 372.44 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт мосту через р. Случ на км 302+974 автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін)»
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 81ce96b9842442a98370fdd85ddc72bc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. З метою належного забезпечення незалежного контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами виконаних підрядником будівельних робіт, враховуючи часткове виконання підрядником обсягу робіт передбаченого Технічною специфікацією на об’єкті «Капітальний ремонт мосту через р. Случ на км 302+974 автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін)» (ІІ пусковий комплекс) до моменту здійснення Виконавцем робіт з технічного нагляду за виконанням робіт за Договором, керуючись п.4.7., ч.1 п.11.1., п.11.8. Договору, Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі, та викласти п.4.1. Договору у наступній редакції: «4.1. Вартість послуг за цим Договором визначена в сумі 3158234,65 грн. (три мільйони сто п’ятдесят вісім тисяч двісті тридцять чотири гривні, 65 копійок) у тому числі 20% ПДВ 526372,44 грн. (п’ятсот двадцять шість тисяч триста сімдесят дві гривні, 44 копійок) та затверджується в протоколі узгодження договірної ціни (Додаток №1). Відсотковий показник на компенсацію витрат з технічного нагляду до договірної ціни виконавця робіт по об’єкту становить 1,1516432%» 2. У зв’язку зі зменшенням обсягу закупівлі, керуючись п.11.8. Договору, Сторони дійшли згоди викласти додатки до Договору зазначені в розділі «14. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ», а саме Додаток №1 - Протокол узгодження договірної ціни, Додаток №2 – Технічна специфікація, Додаток №3 – Календарний план у редакції, що додається.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.11.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ_1_до_10_12.10.2023.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: c979962cfe994c94a6c2b10c7b3ace17
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, керуючись ч. 4) п. 11.1, п. 11.8 Договору, відповідно до пп.4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт та викласти п. 2.1. та п.6.1. Договору у наступній редакції: « 2.1. Виконання робіт здійснюється з моменту підписання Договору і здійснюється по 31.12.2025 року, або до дня підписання Акта готовності об’єкта до експлуатації»; «6.1. Цей Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами та діє по 31.12.2025 року, але в будь-якому разі, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором». 2. У зв’язку з продовженням дії Договору, керуючись п.11.8. Договору, з метою приведення у відповідність розподілу коштів до наявного фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток №3 - Календарний план та викласти його у редакції, що додається. Додаток: Додаток №3 - Календарний план. 3. Всі інші умови Договору, що не зазнали змін залишаються в силі та продовжують свою дію.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 21.05.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано