-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
71220000-6 Послуги з архітектурного проектування - 1 роботи (Проектні роботи: «Капітальний ремонт опорядження приміщень Дитячого та Травматологічного відділення будівлі головного корпусу №1 КНП «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради за адресою: Сумська область, місто Ромни, бульвар Європейський, 24»)
15 926.00
UAH без ПДВ
Номер:
dec89598f19b4aa890b7282e3ae6e31a
Ідентифікатор договору:
UA-2023-09-27-011385-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01981477
-
Контактна особа:
Севідова Ліна Іванівна 380991810788 romny_crl@ukr.net
-
Адреса:
42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Європейський, будинок 24
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "ГАБРУК ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3040617559
-
Контактна особа:
Олексій Габрук +380675010718 alexey.gabruk@gmail.com
-
Адреса:
02125, Україна, м. Київ, вул. Віталія Шимановського, 2/1, офіс 516
Класифікатор ДК 021:2015:
71220000-6 Послуги з архітектурного проектуванняАналіз за цим CPV
Номер договору:
№ 853
Дата підписання:
27.09.2023 00:00
Період дії договору:
27.09.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
15 926.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
15 926.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Проектні роботи: «Капітальний ремонт опорядження приміщень Дитячого та Травматологічного відділення будівлі головного корпусу №1 КНП «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради за адресою: Сумська область, місто Ромни, бульвар Європейський, 24»
Кількість
1 роботи
Період постачання
27.09.2023 - 24.10.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
50ba841c849141a6b38a99c7c311a09e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк виконання робіт до 27 (двадцяти семи) календарних днів та викласти пункт 3.1. Договору у новій редакції:
«3.1. Строк виконання робіт 27 (двадцять сім) календарних днів після отримання від Замовника авансу, вихідних даних, а саме:
- Завдання на проектування;
- Технічний паспорт;
- Висновок за результатами обстеження технічного стану будівельних конструкцій в межах 3 -го поверху.»
2. Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання, відповідно до ч. З ст. 631 Цивільного
кодексу України розповсюджується на відносини з «18» жовтня 2023 року та діє протягом строку дії Договору.. х
3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання.
4. Додаткову угоду укладено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу.
Номер додаткової угоди:
Додаткова угода №1
Дата внесення змін до договору:
18.10.2023 00:00
Статус:
Опубліковано