• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

71220000-6 Послуги з архітектурного проектування - 1 роботи (Проектні роботи: «Капітальний ремонт опорядження приміщень Дитячого та Травматологічного відділення будівлі головного корпусу №1 КНП «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради за адресою: Сумська область, місто Ромни, бульвар Європейський, 24»)

15 926.00 UAH без ПДВ
Номер: dec89598f19b4aa890b7282e3ae6e31a
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-27-011385-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Постачальник: ФОП "ГАБРУК ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 71220000-6 Послуги з архітектурного проектуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: № 853
Дата підписання: 27.09.2023 00:00
Період дії договору: 27.09.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 15 926.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 15 926.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Проектні роботи: «Капітальний ремонт опорядження приміщень Дитячого та Травматологічного відділення будівлі головного корпусу №1 КНП «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради за адресою: Сумська область, місто Ромни, бульвар Європейський, 24»
Код ДК 021:2015: 71220000-6 Послуги з архітектурного проектування
Кількість 1 роботи
Період постачання 27.09.2023 - 24.10.2023
Місце постачання 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Європейський, будинок 24 На карті

Внесені зміни

    Номер: 50ba841c849141a6b38a99c7c311a09e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк виконання робіт до 27 (двадцяти семи) календарних днів та викласти пункт 3.1. Договору у новій редакції: «3.1. Строк виконання робіт 27 (двадцять сім) календарних днів після отримання від Замовника авансу, вихідних даних, а саме: - Завдання на проектування; - Технічний паспорт; - Висновок за результатами обстеження технічного стану будівельних конструкцій в межах 3 -го поверху.» 2. Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання, відповідно до ч. З ст. 631 Цивільного кодексу України розповсюджується на відносини з «18» жовтня 2023 року та діє протягом строку дії Договору.. х 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 4. Додаткову угоду укладено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
    Дата внесення змін до договору: 18.10.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод. уг. 1.pdf
p7s
sign.p7s