• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Міжмережевий екран Check Point 1535 Base Appliance with Firewall

284 460.00 UAH з ПДВ
Номер: 9945be6b303d4d438ab2a69e86009eaa
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-12-006209-a-a1
Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області
Постачальник: ТОВ "СЕМБЕР ТРЕЙД"
Класифікатор ДК 021:2015: 32410000-0 Локальні мережіАналіз за цим CPV
Номер договору: 199
Дата підписання: 06.10.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 284 460.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 47 410.00 UAH)
Оплачено: 284 460.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 47 410.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Маршрутизатори
Код ДК 021:2015: 32410000-0 Локальні мережі
Кількість 11
Період постачання до 15.12.2023
Місце постачання 69005, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, пр. Соборний,158-Б На карті

Внесені зміни

    Номер: 79fbfd9ad2b24a7090f41d58e28b5bcf
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до , а також пп. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю ;
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 03.11.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
додаткова угода Сембер трейд.PDF
PDF
внесення змін 434.PDF