-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Роботи пов'язані з розробкою проєктної документації по об'єкту «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: Харківське шосе, 16/1 (ДНЗ №474) ПВ-4158 у Дніпровському районі м. Києва» згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)
239 020.80
UAH з ПДВ
Номер:
62c83de33f16404eacc91cd991cc3911
Ідентифікатор договору:
UA-2023-09-11-009578-a-b1
Замовник:
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
×
-
Код ЄДРПОУ:
03360905
-
Контактна особа:
Серьогіна Крістіна Володимирівна 380442933612 kievgorsvet_z@ukr.net
-
Адреса:
03067, Україна, Київська область, Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕКТОР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41633289
-
Контактна особа:
Васюк Роман 380506991400 R.VASYUK@GMAIL.COM
-
Адреса:
03117, Україна, Київська область, Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 65
Класифікатор ДК 021:2015:
71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
29-ПР/2023
Дата підписання:
06.10.2023 10:30
Період дії договору:
06.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
239 020.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 39 836.80 UAH)
Оплачено:
239 020.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 39 836.80 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи пов'язані з розробкою проєктної документації по об'єкту «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: Харківське шосе, 16/1 (ДНЗ №474) ПВ-4158 у Дніпровському районі м. Києва» згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 27.12.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
3c55fd3b9a9f452c8c410df23972b29b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Викласти п. 2.1 Договору в наступній редакції:
«2.1. Проєктувальник приступає до виконання Проєктних робіт за Договором протягом 3 (трьох) календарних днів з дати підписання даного Договору і завершує виконання Проєктних робіт протягом 82 календарних днів з дня початку їх виконання, але в будь якому разі не пізніше 27 грудня 2023 року».
2. Викласти п.7.2. Договору в наступній редакції:
«7.2. Строк виконання трьох етапів Проєктних робіт - 82 календарних днів з дати початку робіт, визначеної в п. 2.1 Договору. Строк виконання кожного окремого етапу Проєктних робіт визначається Календарним графіком виконання Проєктних робіт (Додаток 1 до Договору), Календарний графік може змінюватись за взаємною згодою Сторін шляхом внесення відповідних змін до нього.»
3. Календарний графік виконання Проектних робіт (Додаток 1) викласти в новій редакції, що додається.
4. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.11.2023 10:00
Статус:
Опубліковано