• Спрощена закупівля
  • КЕП

Роботи пов'язані з розробкою проєктної документації по об'єкту «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: вул. Івана Миколайчука, 3-А (Дитячо-юнацька спортивна школа №10) ПВ-4173 у Дніпровському районі м. Києва» згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)

289 150.80 UAH з ПДВ
Номер: d96a4546733d44f697e9de2c4ab445e2
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-11-010389-a-b1
Замовник: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕКТОР"
Класифікатор ДК 021:2015: 71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 27-ПР/2023
Дата підписання: 06.10.2023 10:40
Період дії договору: 06.10.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 289 150.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 48 191.80 UAH)
Оплачено: 289 150.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 48 191.80 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи пов'язані з розробкою проєктної документації по об'єкту «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: вул. Івана Миколайчука, 3-А (Дитячо-юнацька спортивна школа №10) ПВ-4173 у Дніпровському районі м. Києва» згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»
Код ДК 021:2015: 71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги
Кількість 1 роботи
Період постачання до 27.12.2023
Місце постачання 03067, Україна, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40 На карті

Внесені зміни

    Номер: a20c97ec301046778194248f7f80aa68
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Викласти п. 2.1 Договору в наступній редакції: «2.1. Проєктувальник приступає до виконання Проєктних робіт за Договором протягом 3 (трьох) календарних днів з дати підписання даного Договору і завершує виконання Проєктних робіт протягом 82 календарних днів з дня початку їх виконання, але в будь якому разі не пізніше 27 грудня 2023 року». 2. Викласти п.7.2. Договору в наступній редакції: «7.2. Строк виконання трьох етапів Проєктних робіт - 82 календарних днів з дати початку робіт, визначеної в п. 2.1 Договору. Строк виконання кожного окремого етапу Проєктних робіт визначається Календарним графіком виконання Проєктних робіт (Додаток 1 до Договору), Календарний графік може змінюватись за взаємною згодою Сторін шляхом внесення відповідних змін до нього.» 3. Календарний графік виконання Проектних робіт (Додаток 1) викласти в новій редакції, що додається. 4. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.11.2023 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 від 29.11.2023 до Договір 27-ПР-2023.pdf
pdf
повідомлення про внесення змін до договору 1.pdf
p7s
sign.p7s