• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

3 930.60 UAH з ПДВ
Номер: 92a95816de574e3ba02567ca472c6d18
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-22-009113-a-b1
Замовник: Комунальна установа "Центр надання соціальних послуг" Бердичівської міської ради Житомирської області
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНЗИТ-С"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 4889
Дата підписання: 21.09.2023 14:00
Період дії договору: 21.09.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 3 930.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 655.10 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4/80_500
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Шевченка, 23 На карті
Файл А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 пачка
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Шевченка, 23 На карті
Ножиці 200мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Шевченка, 23 На карті