• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари для проведення заходу "Дні європейської спадщини"

Договір поставки канцелярських товарів

10 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 7547c75b81564e959dcde3b11cc98793
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-21-012131-a-b1
Замовник: Департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради
Постачальник: Фізична особа - підприємець Ходаков Олег Ігорович
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Канцелярське приладдя (різне): 666.66000 UAH без ПДВ
Опис: Договір поставки канцелярських товарів
Номер договору: 81
Дата підписання: 21.09.2023 00:00
Період дії договору: 21.09.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 10 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярське приладдя (різне)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 Одиниця
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Соборна, будинок 59 На карті