• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

8 036.76 UAH з ПДВ
Номер: 32f9111e9c0e40b5a08f3461db12a993
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-20-008134-a-a1
Замовник: ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ЯЛИНКА" ІМЕНІ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІЦЕНТР К"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 37031
Дата підписання: 20.09.2023 13:43
Період дії договору: 20.09.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 8 036.76 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 339.46 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (папки, олівці, ручки, скоби, біндери, скріпки, скотч, файли, лотки, ножиці, маркери тощо)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 43 набір
Період постачання 20.09.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 07400, Україна, Київська область, Бровари, Білодубравна,8 На карті